Így részegítheti meg az embereket a hatalom… Ez az ember alapvetően sosem volt normális, vagy a hatalomittasság tetet ilyenné? Ki mit gondol?
A Csodálatos vagy, Júlia! című előadás próbáján csúszott el, és esett rá a kezére még február 22-én a fővárosi színpadi visszatérésre készülő Eszenyi Enikő.
A próbán fotósunk is részt vett, az események szemtanúja volt.
Épp egy nyaralós jelenetet próbáltak, ahol Eszenyi Enikő egy teniszütőt lóbált, majd elesett, éppen a csuklójára.
A fotósok először azt hitték, hogy ez a jelenet része, majd Eszenyi Enikő párszor elmondta, hogy
„eltört a kezem”, majd jelezte, hogy „álljunk le”.
Eszenyi a jelek szerint nem tanul. Egy ilyen tehetséges, fantasztikus képességű nő, aki rendezőnek is nagyszerű,
arról azt hallom, hogy amikor a Játékszínben eltörte a csuklóját és hívták a mentőt, azt kiabálta, hogy hordágy.
Erre mondták a mentők, hogy ha valaki eltöri a csuklóját, nem szoktak hordágyat hozni. Eszenyi viszont azt felelte, én egy nemzeti kincs vagyok
– fogalmazott Verebes István Kadarkai Endre műsorában.
Verebes azt is megjegyezte a műsorban, szerinte Eszenyi Enikő elszabadulásának egyik felelőse a 2019-ben elhunyt Marton László.
Onnantól, amikor Eszenyi Enikőnek hagyta megrendezni az Antonius és Kleopátrát úgy, hogy ő maga játszotta Kleopátrát,
amihez egyébként semmi köze nincs, és Kaszás Attila volt Antonius, akinek ehhez szintén semmi köze nem volt, nem volt megállás.
Ott meg lett szédítve Enikő. Miért nem elég, ha valaki tehetséges, miért kell neki még hatalmat is gyakorolnia?
– tette fel a kérdést Verebes István.